torsdag 4 augusti 2016

Helgjobb

Blev inget med den veden inte. Mattias kom hem och ville dra till Karlstad. Så vi åkte dit i stället. Där kom det världens åkskur när vi satt och åt. Mysigt!
Vi gick ett varv på Bergvik, men jag hittade inget jag ville ha, så det var fort gjort.
Efter det så åkte vi till Arvika och hämtade ut mina injektionspennor. De är inte helt lätta att få tag på. Man måste beställa dem hela tiden. Väl där kom jag på den briljanta idén att gå på bio.
Så det blev en dricka, en balja popcorn och sen såg vi "Husdjurens hemliga liv". Den var faktiskt väldigt bra! Gud va jag skrattade. Jag hade gärna sett Ice Age också när det finns tid.

Det verkar ha varit lugnt på Hamnfesten i kväll. Det är jag glad för.Fick en del snappar från Jossan och brudarna...Då var det att nära att jag satte mig i bilen och åkte dit...Men sen hittade jag en livestreaming med Iron Maiden från Wacken som jag tittade på i stället.

Nu är klockan efter halv 7. Dags att borsta tänderna och dra till jobbet.Hade hellre haft sovmorgon.Det får jag på söndag :) Hoppas helgen går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar