torsdag 4 augusti 2016

Linda och Tomas lille prins!

I går fick jag äntligen träffa den lille prinsen <3 Efter att ha jobbet så blev det en tur ut till Dottevik för att träffa Linda, Linda och lille prinsen hos hans mormor.
Han var precis så perfekt som små barn är. Så fin och så go. Han var välldans trött, så han åt hos mamma och sen swemme han på mig någon timme. Det susade så gött i honom när han sov. Var riktigt svårt att hålla sig vaken, trots underbart sällskap.
Det var så gött att vi kunde ses i går och stri litte. Man har knappt hunnit träffa folk i sommar när man jobbat så mycket. Men det har jag valt själv. Jag vill nog med all säkerhet i väg åt något håll snart igen, och då behöver man stålårs :)

I dag är jag ledig, har spenderat hela förmiddagen framför tvn med FruttPrutt.Men jag bör nog åka ner och försöka få in lite mer ved. Hur lång tid kan det ta å få in denna veden??? Jo, 10000 dagar om det är jag som ska göra det.Jag är inte bra på att göra saker jag tycker är tråkiga :)
Den här helgen är det hamnfestival, på tvn säger dom att det ska regna. Hoppas detta inte stämmer. Inte kul för de som ska dit. Fast det är ju asfalt där nere. Tänk Wacken... Festivalen man aldrig glömmer. Fast nu börjar jag tänka på att kanske åka dit igen. Även om foten bröts, leran svalde min sko, det tog 45minuter och ta sig till husbilen och resan dit tog en evighet. De har alltid en lineup så man svemmer. Sen vore det väldigt roligt och ta med kameran och fota på campingen. Tyskarna har så mycket roligt med sig. Pool, saloondörrar, hoppborg, stooora grillar och egen bajjemajja :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar