måndag 1 december 2014

December

Har jobbat under helgen så det vart ingen skyltsöndag och heller inga ljusstakar i fönstret förns i går:) Men nu står dom där.Fick åka och jobba i morse,nån var sjuk.Det är så jäddra surt ute..I går hade jag en riktig skitdag,trött så det sved i ögonen och kroppen gjorde ont.Var faktiskt glad när passet var slut och jag fick åka hem och lägga mej framför tvn med Snidde.Men jag ska inte klaga, dom dagarna dyker upp allt glesare nu.Tack för det Enbrel och bra arbetskamrater❤️
Förut var jag så uppdreven och glad över att jag var piggare så jag dansade lite disco till Panteras "Walk" på lokalen.Helena och Erica tyckte inte jag var klok,men är en gla så är en!!
Tv och internet är tillbaka.Stämde inte alls att det var fel på någon ledning utomhus,modemet var kasst...Men nu fungerar allt och det är helt underbart!!
Har vart och ridit i dag,hade gärna velat gjort det två ggr i veckan.Så otroligt härligt och bli helt genomvarm i kroppen tillsammans med nåt som luktar gott och är mjuk och man kan gosa lite med❤️
Och så är det roligt och se dessa ongera som är med,dom blir bättre och bättre:)

Frutt var föressten och bajsade förut,i sin kattlåda.Hade varit bra om han inte ätit av mitt hår så bajset liksom hängde med honom ut och upp i min säng...Mattias hade nyss bytt sängkläder.Det var bara att byta igen det.PruttFrutt❤️
En annan bil har jag skaffat också,så nu åker jag s70,hoppas den inte drar 1,5 liter milen som den förra.
25 dagar kvar tills vi ska åka till Usa.Galet! 





    Lelle Frutten❤️
    
    Och fasters Fokus❤️
  
   Besökare nr 666.Metal!!!!!

    Sekunden innan Snidde sopa till
    Frutt, nästan så man kan se att det
    är på gång:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar