torsdag 18 december 2014

Dyrt å va ledig

Sovmorgon med katterna,gött kaffe och möte på banken.En trevlig fika på Nordells med Sandra,som berättade den  jätteroliga nyheten att hon kom in på sjuksköterskeutbildningen!!!!Jag vart så glad så jag höll på att skratta ihjäl mej❤️
Hoppas att allt det praktiska kommer lösa sej.
Sen köpte jag nåt jag förmodligen aldrig kommer använda.Men det var ju katter på den❤️
En sån som man stoppar bankkort i,så dom blir repiga och magnetremsan blir förstörd.Men den var fin...
Väl tillbaka på parkeringen så såg jag att det satt en parkeringsbot på bilen.Försökte betala i automaten när jag kom dit men den tog inte emot nåt av de fyra kort jag erbjöd,så då gav jag upp och sket i det helt enkelt.Blev dyrt,400:-.
När jag åkte därifrån så var i stort sett alla bilar lappade.
Nu ska jag och Snidde slappa framför tvn.I morgon är det jobb på ett nytt ställe och prov på en del lagar inom sjukvården .
                           ❤️

    Katter





               ❤️Snidde❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar