fredag 26 december 2014

resdags!

Julen har gått i jobb,jobb och åter jobb. Men det har vart både roligt och mysigt. Man har träffat många människor som man tycker om.
Höften har dock bara gjort mer och mer ont så till slut fick jag ge upp och åka in på jouren på sjukhuset och få hjälp.
Fick lite panik när jag insåg att jag bara klarade och sitta en kvart åt gången innan det gjorde för ont och ska flyga i typ 11 timmar i morgon. Sjukhusbesöket gick fort, jag hade laddat med godis, bok,block och penna för att göra klart omvårdnadsuppgiften under tiden jag väntade. Men jag var ute efter en timma. Nån spricka i höft/bäcken och ett par riktigt starka smärtstillande tabletter fick jag med mej.
Vi åker mot Gardemoen runt 15, helt sjukt vad tiden gått fort. Smärtan börjar släppa av lite nu så jag förväntar mej att kunna gå ordentligt om ett par dagar. Ska ju såklart vara rädd om mej, men man ska röra på sej efter en sån här smäll.
I morse kom jag ner till köket, då hade LittleB bakat bröd och gjort rigrynsgröt. Fyfan vilken lyx!!
Nu ska det sista packas, man ska igenom duschen och klappa och pussa katterna fördärvade <3
Jag har ingen koll på min packning, men det ordnar sej väl. Finns affärer där borta. Men jag har iaf plånbok,biljetterna, pass och esta med, så då kommer allt lösa sig.
Kommer sakna mina pöjjker jag!!!! Helt sjukt, i morgon åker vi....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar