onsdag 3 december 2014

Agnetebergsgruppen och nya betyg

Blev uppringd av Gunilla på bemanningen.Hon ville skicka mej till Agnetebergsgruppen.Jag trodde det var intro,men det var jobb:)
En del gamla klasskamrater jobbar där,men ingen i går.Men jag vart väl omhändertagen och gjorde så gott jag kunde.Inte lätt och hitta överallt.Jobbet klarar jag,men detta med och hitta och lokalsinne...
Men jag ska dit i morgonkväll igen så det gick nog bra!
I kväll har jag vart på Solberga❤️
Vad man får skratta!!Dom är underbara!!!!
Har vart hos Utbult och dragit ut lite ledvätska ur handleden och fått i kortison.Hoppas nu den blir bra!Börjar bli trött på att det gör så ont...
Blir det inte bra om ett par veckor så får jag åka och göra om det.
I dag skrattade han till och med denna Utbult.Inte dåligt!Han har humor,trodde jag inte.Jo för bövelen!Det blev ett B i medicin!!!!Som jag slet!!!Och så lutar det väl åt ett C eller D i svenskaFår svar på onsdag nästa vecka.Nu kom Frutt så nu ska jag sova.Godnatt alla mina nära och kära❤️
24 dagar kvar till Los Angeles!!!!!




    Fruttgos❤️
    ❤️Sniddegos❤️

  God bakpotatis på sjukan


    Här var jag bra nervös!
   Och det blev inte bättre....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar