söndag 28 december 2014

Back in Hollywood❤️

Efter ca 14-15 timmar i luften så landade vi äntligen i ett soligt LA.Dock hade jag inte så lite problem med min rygg.Började 2 timmar innan landning.Kunde inte dra riktiga andetag för att det gjorde så ont på vänster sida i höjd med njuren.Aldrig varit med om något liknande.Fick nästan panik av att ha så ont och inte klara av att andas...
Men vi hämtade ut bilen,körde till huset,sen vart det värktabletter och direkt i säng.Vaknade i morse och mår lite bättre.Fortfarande svårt att dra djupa andetag och det gör ont om jag inte går lugnt.
I dag har vi varit på Beverly Center,High Voltagetattoo,sunset strip,Hollywood Blvd och kört omkring lite.Hittar faktiskt lite grann den här gången:)
Minnena sköljer över mej och ibland är det faktiskt riktigt jobbigt.Vi gick förbi hotellet som jag,Ähhva och Christian bodde på och jag kan nästan se henne där hon gick på väg ner mot Hollywood Blvd...
Huset är bra,duschen är nog från 1840-taler,lyhört och dåligt isolerat.Men det är ett bra boende som inte var så dyrt och det ligger bra,så jag trivs.
Nu får det bli sängen.Så mycket och göra här,undrar om vi hinner med allt vi planerat.


    Vardagsrummet,där bor David

    Mitt sovrum

    Och dessa bakverk!


   

   Första kvällen var det pådrag...
 
    Batmancupcakes❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar