onsdag 31 december 2014

Bo i bil

I går startade vi från LA runt halv 10.Körde till Hesperia för Tobias skulle tatuera sig.Vi blev väl omhändertagna av en kille som vi alla trodde var studions shoppie.Han visade oss alla bås,konsten och bad om ursäkt för att ett av rummen var så röriga.Han skulle få upp mer tavlor och höll på och skulle göra en klocka av en döskalle.
Som vanligt rännde jag runt och pratade och hittade lite tavlor som jag tyckte han skulle sätta upp.Till slut var jag ju tvungen  och fråga honom om han målade.
Jorå,lite grann sa han och pekade på ett par tavlor på väggen.Då anade jag att han var nog ingen shoppie så jag frågade vad han hette.
Jaime Schene!!!Holybap!Han lär vara en av ägarna till studion,har tatuerat sen 93 och fått en massa priser för sina tatueringar.Han är en av dom bästa på färgtatueringar.Oj!
Men han frågade mej varför jag inte skulle tatuera mig när jag verkade gilla den konstformen och visste en del om dom som målat tavlorna som hängde där.
Då sa jag att jag försökt boka en tid hos honom,men inte fått nåt svar.Då tyckte han att jag skulle komma till Paris eller London när dom är där från Black Ancor.
Och det vill jag ju.Vi pratade på att göra
ett porträtt av Vincent❤️






   Jaime Schene



    Tobias tatuering


    Hittade även en buffé som var helt 
    sjuk!!!Aldrig sett så mycke mat.
    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar