måndag 8 september 2014

Trött

I dag tog jag och Frutt en ordentlig sovmorgon. Första kaffekoppen slank ner efter 11!!!
Men jag har haft fullt pådrag med praktik, skola, värk och extrajobb, så det var gött och få sova.
Ute spöregnar det så jag var och hämtade in Snidde från traktorn. Nu ligger dom på varsin stol i köket och sover.
Fick reda på att grannarna har ett harbo under sitt hus och att det är där Snidde suttit och smugit den sista tiden.Det finns harar kvar, jag hoppas innerligt att ingen av dom hamnar under min säng igen...
När man jobbat helg så blir man att bra vilsen på dagarna märker jag.Känns som det är lördag i dag.
Helgen har varit rolig och hektisk.Jobbade med Maria OOOO på fredagen och vi hade att och göra så det räckte och blev över.
Den lilla hyndaien  har gått som ett skott mellan diverse adresser hela helgen.Tyckte det var konstigt att använda bilen i början när det inte var längre sträckor.Men nu förstår jag... Man hinner inte annars...

Halvtidsbedömningen på praktiken är gjord, men vi hann inte färdigt.Så klart vart det pådrag så jag och Jeanette fick avbryta och sticka i väg på jobb.Det var gött att hon kom tillbaka:) Känns faktiskt riktigt tråkigt att det bara är två veckor kvar på Solbergagruppen.
I går jobbade jag med Erica och Helena, Erica hade gjort äppelpaj och tagit med. Den var helt underbar!!!Sista jag gjorde innan jag åkte hem i går var att ta en stor bit :)

I svenskan går det väl sådär.Krönikan och artikeln är gjord. Även en recension av Masjävlar. Men denna ledaren är lite svårare att få till. Och läxförhör är det på onsdag, ordklasser...Bara att plugga. En del kan man väl, men det är svårt och hålla isär allt.

Har precis suttit och dagdrömt om LA också. Som jag längtar tills vi ska åka!!!! Tomajas ska och göra en tatuering så jag måste googla lite om staden han ska till om det finns något kul och göra där.

David och Vidar har lagt upp lite bilder nu när dom var där och man får en massa fjärilar i magen och håller på och längta ihjäl sej!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar