fredag 19 september 2014

Tidig kväll

Blir tidigt i kväll,ska upp till möran igen.I morse när klockan ringde så ville jag typ dö:)Men sen tänkte jag:Öpp märräjj kärring!Sista gången du ska öpp så tidigt,du kan söve te möran!
Stack i väg och någon var sjuk så jag fick jobb både fredag och lördag.
Så det blir te å rave sej upp både i möra och på söndag.Men jag tänker inte klaga,jag ska jobba jue!
Jeanette fick tårta i dag,tror hon blev glad.Köpte på Nordells,tror den hette jordgubbsdröm.
Kanongo!!!!
Slutade klockan ett och åkte och packade och körde saker på tippen.Gött när det är gjort.Frutt har bitit mej i näsan igen...Inte så kul.Snyggt är det heller inte.Jäddra katt.
Glada nyheter såg jag på facebook också.Martinas blindtarm brast så hon fick operera och ligga på sjukhuset,men i dag fick hon åka hem❤️Det blir som oroligt när dom man tycker om blir sjuka.
Men nu är hon hemma igen:) 






    En fördel med att jobba är att man 
    kan äta lite mer av den här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar