onsdag 10 september 2014

Svenska,sol och vila

I sista sekunden klev jag in på lektionen.Tänk att det ska vara så svårt och komma i tid när det är skola.På jobbet är jag alltid i god tid.
Provet delades ut och jag höll på och svimma.Detta går aldrig tänkte jag,men det gjorde det!!!!Tjoho!!!Full pott var 60 poäng och jag var en bit över 40:)
Interjektion kommer jag aldrig glömma!Kom en fråga på det.
"vad är interjektion?" Jag svarade att det hade något med grammatik i svenska och göra.Fick inga poäng på den:)Stod helt still!Men nu vet jag!Usch!Fy!Blä!
Det är vad jag skulle ha skrivit,då hade det blivit poäng:)
Men så klart ska vi börja nöta satsdelar och lära oss plocka ut dom,tjo!Vad roligt väl?
Men fick jag in det andra så borde ju detta gå det med.
Eftermiddagen och kvällen har tillbringats framför tvn med fint sällskap❤️
Är rätt trött så det var gött och få vila.
Nu går det i ett tills på onsdag nästa vecka,sen en ledig dag,praktik fredag,ledig lördag och sen 15-22 på söndag.
Sen är det bara att fokusera på pluggandet,träningen och ta hand om sej själv lite grann.Sånt hinns inte med nu.
Fast jag har så kul på praktiken så jag tycker det är att ta hand om sig.Man jobbar med trevlig folk och har intressanta arbetsuppgifter och rätt som det är får man köra tvålkopp med säkert 2,5 hk under huven:)
Har sett på Idol också nu i dagarna eftersom David var med.Nu tänker jag aldrig mer titta på dreten!David skulle ha haft en plats.Han har allt.Karisma,rösten,talangen och är förövrigt en jävligt trevlig människa.Nu kan Idol dra åt pipsvängen!
Nej,jag är inte bitter!

    Goa gubben Fokus❤️


    Lite blod ville dom ha på medicin
    så det fick dom väl få:)

    Äntligen kom min lille "tjocksmock"
    och såg på tv med mej.Underbart
    och krama 6kg katt❤️

   Lille Frutt dök också upp❤️

    Gain Eleven med David på sjunging 
    och gitarr,tillsammans med tre andra
    otroligt duktiga killar.Kortet är lånat 
    från Facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar