torsdag 25 september 2014

Hann inte klart...

I dag åkte jag till Karlstad och tatuerade mej på insidan av armen.Inte det skönaste jag gjort,men vi kom en bit i allafall.Tiden rann i väg och eftersom jag hade en tid och passa så fick vi avbryta.
Bara och fortsätta i december igen.Mannen är duktigt fullbokad så jag hade en jäddra tur att han kunde klämma in mej så fort.Kostar säkert en del av hans fritid.
Sen vart det lite matlagning och en sväng upp till kyrkan i Mangskog.Det är så otroligt vackert när man åker dit!
I morgon måste jag göra något jag gruvar mig för...Snidde ska till veterinären och få vaccin.Jag ska alltså åka bil med den jäddra dåren...
Han skriker så man tror han ska dö och försöker stånga/gräva sig ur sin transportbur.Inte lite jobbigt.Så ser ni en blå gammel 960 gå i etthundraelvatolvtusen km/tim så vet ni att det är bara vi som ska till veterinären:)
Lägger upp lite bilder på armen,men dom är i kassaste laget.Var inte lite svårt och ta kort på insidan av högerarm med vänster:) Men jag tycker denna lille ekörrn
vart så söt så jag är tvungen och visa den❤️

    En styck ekörr sätts på pränt

    Ungefär här tyckte jag att det räckte 
    och ville gå hem:)Köra i gäddhänget
    var inte ett dugg skönt!

    Men så blir det ju så här gulligt.....

    Lägga färg i svansen kommer inte 
    bli sköjj...Bare å göret!

   



    Synd att inte kortet blev bättre.Här får 
    att en och annan hare plats❤️Snidde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar