onsdag 24 september 2014

Jobbhelg avklarad

Jobbhelgen är avklarad.Men huuuvva vad trött jag var på söndagen...Helt kaputt,Hanna sa att jag såg helt förstörd ut och tyckte jag var alldels tyst.
Det var så gött och få sova ett par timmar mitt på dagen innan jag hoppade på kvällspasset.Jag var mycket piggare när jag kom tillbaka.Det var en intressant kväll på Solbergagruppen.Bla så gick brandlarmet,men inga brandmän kom.Tyvärr.
Sen har den här veckan har gått undan,har varit på Hälsokompaniet,packat,slängt en massa,försökt komma vidare i svenskan och gjort det sista i vård och omsorg.
I morgon bär det av till Karlstad.Jimmy ska få skotta in lite konst i armen:) Kommer göra ont, och vara tråkigt och sitta still.Men resultatet kommer bli fantastiskt!Eftermiddan går i jobb och på fredag ska Frutt och Snidde till veterinären och efter där ska jag upp till Sunne och göra fint på Ähhvas grav❤️
Full fart,men så är det i perioder.Får bli lite vila under helgen med pöjjkera

    Lite kattmys fick det bli innan jobb

    Sen bar det av till Hälsokompaniet 

  Vilken galen månad.Varje prick är nåt
   som ska göras....I dag var det tomt
   i kalendern.Gött!!

    Försökte se lite på datorn, men som 
    ni ser så sket det sej ganska gött❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar