tisdag 5 augusti 2014

Tråktisdag

Vaknade sent och skulle i väg på jobb.Snidde har levt rövare mest hela natten.Jag vet inte om han hittade nån jäddra ravefest för sorkar då han kommit med 4 stycken och även en fladdermus har flugit ett varv i sovrummet!
Ja,herregud!Men jag fick denna fladdermusen och ta tag i skurmoppen så jag kunde släppa ut den genom fönstret.Phu!Jag vågar inte ta i dom heller för då kanske den blir rädd och bits...
Denna katten...
Vi var och tränade på Hälsokompaniet och jag kände att det var skönt att komma ut lite.Man går mest och gråter när man är hemma.Saknar den lille.Efter träningen gick jag till BigB och drack kaffe och käkade smörgås.
Tydligen pratade jag för mycket för när jag satt där med smörgåsen i handen så satte sej Fokus och lyssnade och åt på min macka❤️Det var kul,man fick skratta iaf.Och nu kom Snidde med en skogsmus....Så nu ränner Mattias med skurmoppen och vevar...

När jag kom hem i dag hade det kommit blombud från Skoghall❤️Vi köpte ju pöjjkera från Djurskyddet i Karlstad och då var dom utplacerade i ett akuthem hos en underbar människa som heter Anette och hennes dotter Moa.Det var dom som skickat blommorna❤️
Dom har vart här och hälsat på grabbarna och var även ett stort stöd när Vincent var på sjukhuset den första gången.Anette behöll Alisia som är syster till pöjjkera.Vi trodde inte vi skulle klara av att ha tre katter.Så vi har hållt kontakten genom dom här 6 åren.
Kvällen har tillbringats i sängen med film,godis och Snidde.Det har vart skönt,det är viktigt med återhämtning efter det som hänt.Kanske bara en katt för en del,men för oss var han familj❤️



   I lördags på balkongen hos Bapis
   och Tomajjas

        
                          ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar