torsdag 21 augusti 2014

Praktiken

Nu är praktiken igång,och jösses vad roligt det är!Hundramiljoner saker som man vill ha in i skallen på en gång...
Men det får nog ta den tid det tar.Och nog har en del ändrats på Solbergagruppen.Men grunden är fortfarande kvar.Erika,Lena och Maria O.
Och dom ser och är likadana som för 10 år sedan,Erika brun som en pepparkaka,Lena med sin otroligt roliga humor och Maria med luggfixandet och pigga glada ögon.Och det viktigaste,dom tycker fortfarande om sitt jobb,behandlar alla med respekt och ser till att alla brukare har det så bra som det går.
En del nya ansikten har jag träffat och en väldigt bra handledare har jag också.Hon är lyhörd,bra på att förklara,har säkert tålamod för alla frågor som kommer dyka upp, "vem bor där?" "ehhh,vart bodde hon" osv :)Hon är trevlig och vara med, men åker dessvärre till Turkiet en vecka så då får jag hänga på dom andra.Men det ska väl gå bra det med.Gött för henne och ha lite semester också.
Hela helgen ska jag jobba så någon lördagsfika på City blir det inte:( Men det hinner jag med nästa helg.
Frutt har vart helt galen i dag och i kväll.Undrar om han på riktigt kan leka ihjäl sej.Han springer som en raket överallt och hela tiden,hoppar,biter,sätter sej i benen och fötterna och är allmänt speedad.Som en normal kattunge med andra ord.
Och tänk va häftigt han tyckte det var när Snidde kom med en råtta i natt.
Det gjorde inte vi andra i sovrummet....


    Har hunnit vart lite sällskap åt den 
    här herrn också❤️

    Tänk att folk bara måste ha sönder 
    saker när dom får en möjlighet...

    När han till sist somnade i går

    Dagens middag,på arbetstid med:)

    Kan vara nåt av det märkligaste jag 
    sett!Men titt så gla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar