söndag 17 augusti 2014

Nervös!

I morgon är det första skoldagen för en massa barn.Jag ska göra min första dag på praktiken.
Helt ärligt så är jag rätt nervös!Ungefär som när man skulle börja skolan...Dels för att det är mycket nytt som ska in i huvudet och dels hur min kropp kommer reagera på detta.Men jag är ju en positiv människa så jag tror det går bra.Måste bara tänka på att äta ordentligt och vila.
Såklart har jag tagit på mej andra uppdrag under veckan också,så den kommer bli mastig.Men som sagt,det kan ju gå bra också.
Vår nya familjemedlem har snart slutat lukta ko.Han rivs,bits,hoppar och leker mest hela tiden.Han äter även som en stölle,men det hör väl till.Busar gör han helst i sängen,precis när man ska somna.
Han är en riktig charmör som bjuder på mycket näspussar och skratt❤️
Önskar att Snidde kunde tycka detsamma.I dag har han iaf legat inne i sängen länge.Det är gött,jag har njutit varje sekund.Min lille Snidde,som faktiskt är en välldans stor katt❤️



    En promenad fick det bli,få lite luft 
    och sol innan det var dags att läsa 
    klart boken

    Den lille

    Såhär gillar han och sitta.Men en 
    liten tass på armen


   Snidde sover gött❤️

    Ibland somnar han,men då kan man 
    inte låta bli och ligga och pilla på 
    honom.Tuta honom på näsan och 
    lukta på tassarna


    Stor och liten

2 kommentarer: