torsdag 14 augusti 2014

Säj aldrig att du är uttråkad

Man ska aldrig säga att man är uttråkad,för då måste man göra 1000 saker.Man ska heller aldrig säga högt att man har fått pengar över.Då går alltid något sönder.Något som man måste köpa.I onsdags började svenskan,vi var inte så många,6 st.5 fruntimmer och en karl.Vår lärare förklarade vad vi ska ha gjort när kursen är slut och att det ingår ett nationellt prov.
Jag riktgt hörde hur minst tre gråa hårstrån poppade upp i hårbotten.Sen tänkte jag: "Jaha,hur f-n ska jag fixa detta  då???"
Men det kommer jag väl göra.Först skulle vi renskriva en intervju som vi gjorde i onsdags,sen anmäla vilken bok vi ska läsa och den ska vara utläst och recenserad innan den 26/8...
Holybap!Så smart som jag var så valde jag väl en 300 sidor lång bok på engelska...Men jag har hunnit 100 sidor nu och är minst sagt intresserad av att börja läsa engelska igen.
Jag är glad att jag ligger lite före i skolan så man inte har så mycket som hänger över en.Man vill ju umgås med folk,träna och jobba också...Och sen tar det tid och vara sjuk.
Var med Jennifer och Tomajjas på Nordells i dag.Funderar på att tatuera mig i Los Angeles,men vet inte riktigt vad jag vill göra än.Fast jag får nog bestämma mig så jag får en tid.Studion vi valt är inte direkt okänd.
När vi gick till GodisHuset kom en trevlig Audi med regnr DWS 031 i full fart och duschade kära Jennifer i skitigt jäddra gatvatten...
Då vart jag arg,när man ser att det är vatten fulla gatan så kan man släppa på gasen.Hinner man inte det så stannar man banne mäjj och ber om ursäkt!!
Snidde börjar nog lite smått och acceptera att han är storebror.Han älskar det inte kan jag tala om,men nu luktar dom på varandra och Snidde är inne mer.I bland får den lille en smäll,ibland blir han tokjagad av Snidde...Men det är väl så det går till.Den lille är tuff och verkar inte fara illa,så jag låter dom sköta detta själva.
Lite efter 5 satt den lille och slickade mej på ögat.Precis när jag tänkte:"Va go!"så högg han mej i ögonbrynet och näsan.Blir dåligt med julklappar till honom iallafall:)

   
    Samma rum och i samma säng...

    Den lille

    Han har iallafall vart med om mycket
   konstigt den mannen.

  Strävade och skulle skydda sej från 
   och bli blöt.En minut senare var hon
    mer än blöt...Stackarn❤️


    Skrev ut ett kort som ÄnglaFia tagit.
    Hon kallade det för "en ängel till E".
    Hon tog det den dagen vi började 
    umgås igen.Jag hittade det i 
    hennes blogg och det har stor 
    betydelse för mej.Tack Fia❤️

    I vinter ska vi hit.Hit och titta på solen
    äta löjligt go mat,dricka drinkar,köra 
   vilse,få jetlag,handla på WallMart och 
    en massa,massa mera!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar