fredag 2 november 2018

Mot Furtan

Helg och hemfärd blir det i dag. Veckan har varit väldigt bra med en massa go mat och framförallt lugn och ro. Inte helt lätt för en annan, men det är foten nog väldigt glad för. Var på tur i söndags en sväng och sjukhuset på måndagen. Roger kom och hämtade mig i onsdags så jag fick hämta bilen och tömma postlådan hemma och handla. Så lite har jag varit ute.

I kväll ska vinterdäcken på. Då är det fixat och i morgon vill jag nog försöka ta mig till stallet och kolla på blåbärshoppningen.
Söndag ser ut att bli en familjedag med pappa, Birgitta och Roger.
 Måndag kommer Amanda och ska kolla på uppgiften i skolan, tisdag, onsdag och torsdag är vi i Skövde och sen är det fredag igen.Gött att ha en massa att göra, det är så tråkigt att bara sitta med detta gipset framför tvn.
Den 13/11 ska vi till Karlstad och få inlägg så jag fick ju nu när jag är som rikast köpa skor också...

Ann-Catrin ringde i går, hon är chef på solgården och västängsgården om jag inte minns fel. Hon var i behov av personal och funderade på om jag var intresserad. Fick bli ett nej på den, jag ska vara kvar på sjukhuset.
Jag sa till henne att jag såklart kunde komma in på timmar om jag har möjlighet, men tidigast i december.Det lät som hon blev glad för det.Roligt när de letar rätt på en så där.

Biljetterna släpptes till Bon Jovi i dag och jag fick tag på 4. Ska bli kul att se dom igen.Blackberry Smoke är förband så det blir en helkväll. Gött och sitta ner när det är två band man ska se. Hoppas sen det löser sig ekonomiskt så man kan dra direkt från Stockholm ner till Sölvesborg.Det hade ju vart kanon! 4-dagars biljetterna sålde slut på 45 minuter. För mig var det en gåta, för jag tyckte inte första bandsläppet var så imponerade. Men än är den över 60 band kvar som ska släppas.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar