lördag 17 november 2018

Mot City!

I dag ska jag på City och prata en massa musik, för det är det enda som förmedlas på det stället mellan kl12 och 15. Varje lördag.
Ska bli roligt. Hoppas det dyker upp mycket folk.

Senaste dagarna har gått i besök och annat trevligt. Jesper var en av dom som varit här. Vi försökte få liv i högtalarna som Roger kom med, även stärkaren. Men icke.Högtalarna fick vi väl ett sus i, men den förstärkaren vägrade sammarbeta hur vi än kopplade i alla ingångar.
Kollade till slut mute, men den var inte i. För det hade ju varit höjden om det hängde på den.

Vi tog en matpaus och jag fick då äta riktig risotto för första gången.Härrägud va gött!!Jag bröt i hop och gapskrattade när jag tog första tuggan, så bra var maten.
Sen ringde vi både BigB och LittleB för tips och tricks för denna förstärkare. Tillslut gav vi upp, 4 duktiga grabbar fick inte i gång den. Jag dömde den till döden och sa hej då!

Jesper som är lite nyfiken av sig ville ta med den hem och kolla lite. Men han var rädd att den berömda dödsröken skulle komma. Helt okej för min del. Jag hade som sagt redan sagt adjö till Andersson. Så nu får jag leta rätt på en ny förstärkare.

Fick tillbaka ett av mina examinationsarbeten
Huvva för ett bastant namn. Jag har allt jag behöver i där, men måste möblera om och lägga till att det jag skriver kan bevisas i litteraturen. Då ska jag alltså tillbaka i ett gammalt arbete och rota. Inte min starka sida. Jag vill göra klart, lämna in och gå vidare. Hoppas jag håller i så jag orkar lägga mig på en VG-nivå som i de andra uppgifterna. Men vi får se. Detta livet håller ju även på, och det måste man vara delaktig i.
Så först det viktigaste, livet. Sedan hem, Judas Priest och arbete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar