torsdag 18 oktober 2018

Upp i ottan

Var uppe tidigt i morse. Fick starta dagen på ett sätt som inte var så kul. Koffein, socker,alvedon och morfin. Denna foten har gjort så vansinnigt ont i natt så jag hade inte så mycket att välja på när det vart morgon. Har varit uppe i omgångar och diskat, lagat mat och försökt ta rätt på lite kläder.
Även blommorna har fått vatten. Men jag blir fort trött och får lägga mig och vila.

Marri,Martin och underbara Lexie har varit på besök och det var trevligt. Den tjejen är så himla glad jämt, och jag är så glad att jag får vara hennes adopterade faster💕.
Hon hjälpte mig att torka av bordet i vardagsrummet och åt majskrokar, efter en stund gick hon över till att tvätta sina fötter i stället. Goa unge!

Nu snart dyker sista beställningen upp för i kväll. Känns tryggt. Har lyckats fått i en tvättmaskin och visste faktiskt inte hur fan jag skulle klara hänga upp den...Men nu ordnar det sig.Jag kan slänga mig i sängen och vet att jag blir inlåst. Biggan ringde också.Hon ska dyka upp under veckan och laga lite mat så vi kan få i hop matlådor så det blir lite lättare. Och sen ev dammsuga av golven.Guld värt. Nu hoppas jag väl att jag ev kan stödja lite på foten i slutet av nästa vecka, men det är bättre att säkra upp, när folk är så fantastiska och erbjuder sig att komma.Ska såklart försöka ta mig ut jag med, men foten säger just nu att jag ska vara still.
Hoppas jag blir lite sugen på skolarbete i morgon. Vore gött och bli klar med de två sista uppgifterna, för då kan jag ta julledigt sen. Ja, förutom närträffen då i början på november.
BloggerImage BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar