torsdag 4 oktober 2018

Karlstad

Har varit på Ikea igen. Fick med mig både en hylla till badrummet och ett skoskåp till hallen.Äntligen slut på den där skomoshpiten på hallgolvet. Och en ny möbel är aldrig fel.

Efter Ikea åkte vi till Max. Det fanns de som skulle ha extra allt möjligt på burgarn och sen fanns det dom som på riktigt trodde att det skulle gå vägen att få ner ett max-mål med tillbehör. Så rak i ryggen har jag nog inte varit på länge. Mådde dåligt hela vägen hem.Men åt ändå Dumle?? Och som plus i kanten drack jag väl dricka till maten.. Det resulterade i en sockerstinn tant som sjöng Jon Bovilåtar och inte kunde sitta stil i bilen på väg hem..

I dag har jag varit på 79:an och jobbat. Kutade ner till 76:an först, stensäker på att jag skulle vara där.Det var fel av mig, jag skulle till 79:an. Jobbade med Marianne så den här dagen gick undan. Hon är så bra och jobba med, det händer saker hela tiden, så arbetsdagen går fort.
Jag trivs så himla bra där.
I kväll har Jesper varit här och hjälpt mig och få i hop skoskåpet och sätta fast det i väggen. Det blev skitbra! 8 par skor, och mina chaps blev borta. Så nu fick jag mer golvyta i hallen.

Nu är det marten, och jag har blivit bjuden på kålsoppa på lördag. Givetvis på två ställen, ungefär samma tid.Men jag hamnar nog på Parkgatan skulle jag tro. Ska jobba en dagtur först. Sen hoppas jag det är kallt när man ska från jobbet, så man hinner bli riktigt frusen.Då är det så otroligt gott med kålsoppa.


Träffade den här herren utanför Lindex 💓
Han hade gått in efter mig på Lindex och Kappahl och ropat "Zejjis!! Zejjis!"
Och jag hörde honom inte..
BloggerImage

Någon ny grej ska sättas på denna i vår. Kommer inte
i håg vad. Men kommer det med Carlsson så är det säkert
en väldigt bra sak..
BloggerImage



Och han skruvade även upp detta! Jag är
så kass (eller ointresserad) så det var tur han
kom. Tack!!
BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar