tisdag 4 september 2018

Stalljour

Det var varit en hektisk vecka. Som om det är något nytt i mitt liv, haha! Skola, umgåtts med vänner , öppet hus på ARK och i dag stalljour.
Var hos Jennifer på lite samkväm i fredags. Det var så otroligt mysigt, för alla vi närmaste hade möjlighet att ses. Till och med LittleB kom💓. Christ hade i vanlig ordning knåpat i hop ett roligt quiz. Jag, Vicky, T-man och Sebastian kämpade tappert och tog oss till en andraplats.

Det var LittleB, Danne, Daniel och Marri som tog hem segern..
Vi gick ner på Wilmas och såg "The random Victims" och "Dead By Horse". Det var lagom mycket folk och Walter spelade tillägnade en del låtar till oss. Roligt! Kvällen/natten var så himla kul. Ända tills klockan var typ 4 och det var dags att sova. Då kom huvudvärken från helvete. Låg och snurrade i sängen, men till slut var det att en annan tomte som vaknade så jag iaf hade någon att prata med.

När klockan var 10 var det dags att dra i väg till ARK. Vi hade öppet hus, så allmänheten kunde komma och kolla. Tipspromenad, hästskokastning , fika och såklart fick man provrida om man ville. Det var ett otroligt fint väder ( förutom för hon som inte var så pigg...) och det kom rätt mycket folk.

I dag har det också gått i hästar och deras skötsel. Från 06.45 till 20.00. Men jag får nog säga att trots tidig morgon och hårt arbete så är detta både mysigt och riktigt roligt. Sen gör det ju att det inte behövs personal på helgen, och då kapar man lite kostnader där med.

I morgon går det i jobb, sen ska jag plocka upp min vän så hon kan sova över. Har inte träffat henne på ett par dagar, man saknar henne. Nu duschen och sen direkt i säng! BloggerImage

BloggerImage BloggerImage

BloggerImage

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar