torsdag 27 september 2018

Snidde ska åka hem

I kväll ska jag på styrelsemöte på stallet. Ska bli kul och se folk efter att ha varit hemma ett par dagar. Mobilen har gått varm ,men jag har faktiskt hållit mig hemma och tagit det lugnt.
Det har varit skönt att Snidde har varit här. Men nu får han åka tillbaka till Mattias. Jag ska jobba hela helgen och då tycker jag han får vara ensam för mycket.
Där uppe har han ju Frutt och fri tillgång till utevistelse. Här får han antingen vara instängd eller utestängd.Inget av alternativen känns bra.

Det måste tas något beslut angående honom, det är väl inte så kul för Mattias att ha mig där titt som tätt för att hämta/lämna katten.Det viktigaste är att det blir rätt för Snidde. Tufft känner jag.Han är min bästa vän, jag måste jobba för att kunna dra runt mig..Det går inte att klyva sig.

Ute regnar det, passar mitt humör känner jag. Det är tufft att leva. Det gör ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar