söndag 23 september 2018

Blåste aldrig bort

Är kvar i Furtan.Blåste ordentligt hela natten och även dagen efter. Strömmen gick ett tag, men var tillbaka på morgonen när jag vaknade. Så det gick att göra kaffe. Viktigast kan jag tycka. Går att med värmeljus med, men lite mer pyssel med det.
Jobbade i går på avd 76, var en bra kväll med bra folk. Bra flyt, hann äta och till och med en liten fikarast med en massa choklad hann vi med. Gjorde en trevlig mellanlandning med film och mat innan hemfärd.
Somnade i stort sett direkt jag la mig i sängen. Skönt att vara ledig nu ett par dagar. Eller ledig? Jag har en del skolarbete och  ska träna och rida som vanligt.
I morgon är det måndag och jag tror jag ska åka tidigt till stallet så jag hinner träffa Hanna.

Min hals är skrot i dag. Hoppas det bara är något tillfälligt. Vill inte bli sjuk nu. Har inget jobb bokat för än onsdag, så jag får väl kurera mig tills dess. I dag kommer Roger och Fokus på besök. Vi ska försöka få upp lite saker på väggarna här. Jag kan ju aldrig bestämma hur allt ska sitta, så det får Roger ta tag i. Han är bättre på att ta sånna beslut än vad jag är.

Jag kan stri med Fokus i stället. Dags att sätta på kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar