torsdag 24 mars 2016

Examensdag!

Vilken dag!Började med sovmorgon och ett långt samtal med en nära vän.Höll på att komma försent såklart.Det är jag och Alfons Åberg..."Ska bara".
På skolan fick vi smörgåstårta och dricka.Elisabet sjöng en sång,en del av de i klassen höll tal.Caroline hade sin lilla dotter med sig.Det tyckte jag var mest intressant❤️
Det var tråkigt att skiljas åt i dag.Vi var en väldigt go klass.Men vi ska ses igen och käka brunch.
Efter det var jag upp och lämnade betyg och examensdiplomet till Marja och fick höra lite spontansång av Hussa och Erica.
Sen drog jag vidare upp till sjukhuset,Mary ville också ha betygen.Så då åkte jag dit.

Runt 13 var det dags för examensfika hos Anki,den underbaraste som fixat både fika och blomma❤️
Blev ju såklart lite hungrig också,så det blev lite käk på "The Oven" med gubben.Men nu är jag trött!Film,blåbär och katter ska det därför bli nu.
Tack alla för en bra dag!




   Mycket glädje i dag.Det är underbart!

    "Neeejjjj,va höller du på mä nu??"
    Tar tusen kort på en av de goaste!!






    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar