söndag 13 mars 2016

Hemma igen!

Då var man hemma igen.Det har varit mer än väldigt roligt detta. Vi har haft hissfest, hyttfest, träffat en massa människor som var så jäddra roliga och ätit en kass buffé.
Jag slarvade bort min väska med glasögon, plånbok och annat bra å ha. Men den hade Annelie ordning på, tack gode gud! Hade blivit lite problem annars.
Har stått på någon scen och bränt av "Run to the hills" med Maiden. Stackars dem som hörde. Det var jävligt roligt, det är huvudsaken.

Båten gungade inte ett skvatt, jag hittade rätt bra och hann inte dansa disco. Men annars var vi rätt gött med. LittleB var ute och slarvade till kl 6 på morgonen, jag somnade som en stock runt 2-3. Men sen var vi på farta igen när vi vaknade.

Sen när vi kom i hamn så var det sååå underbart att äta en massa på Max och sen krypa ner i en hotellsäng med jättetv. Tänkte att nu jädrar skulle jag njuta av detta, men somnade nog innan halv 9 :)
En blir trött av att åka båt.
Men nu är det tillbaka till verkligheten igen. Ska börja jobba 15 och det ska bli kul det med. Har ju inte vart där på nästan en vecka.

   Maaaat!!!

    Godingar

    Entombed!!!

    Hyttfest.

    Trodde inte detta kunde hända,men..

    Maaaaat igen!

   Sitte som en poooos...

    Innan hemfärd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar