onsdag 2 mars 2016

Det blir en semester i maj!

Jorå, jag orkade inte hålla mig. Köpte en flygbiljett till New York, ska åka den 14 maj. Men hur faAn jag ska få i hop till boende och fickpengar, det vet jag inte. Fast så har det alltid varit när jag ska i väg. Och på nåt sätt ordnar det sig till slut.Behöver inte ha så mycket pengar med, får väl leva på 99 cent pizza :)
Och inte en  susning om hur det ser ut på jobbfronten heller.
Fint om man inte skulle få ledig tex... Men allt brukar lösa sig. Jag har bokat på ett hotell som ligger på Broadway och heter "The Paul". Tänkte först bo på Edison, men fan det blir för dyrt.
Fast nåt YMCA blir det AAAALDRIG mer, hahaha!!! Jävul vilket rötet ställe.

Jag hoppas att hinna med Coney Island, se Yankees spela, cykla runt i Central Park och åka buss utan tak i solskenet. Jag ska även försööööka vila lite, njuta av att bo på hotell och götta mig. Får se hur det går med det. Brukar skita sig, finns för mycket kul att göra.
Men det ska bli roligt att komma dit igen. En välldans rolig stad!
Kul att ha något att se fram emot. Fast nu blir det att väldigt mycket sköjj...
Nästa helg ska det åkas Close Up-båt med underbara vänner som jag fan inte hunnit eller kunnat träffa på väldigt länge.
Sen blir det påsk, då brukar det barka på något sätt... Det är examen och BigB fyller, sen är det väl galej i april som min gode vän Niklas Nord ordnat, Bapis fyller och i maj åker jag över "pölen", i början på juni bär det av till SwedenRock och i mitten av samma månad är det dags för mig och Fia och åka på  Iron Maiden.Hällvött!!!!

Men nu har jag inte gjort annat än sparat stålar, pluggat och jobbat. En måste få sköjje tet ibland också!


    Köpte en rolig bok när jag var i Sunne
    i helgas.

   Man känner igen en del...

   BigB var förbi med högtalare.För att jag 
   ville ha bättre ljud när jag ser på film.
    Kanske kan dom i stan höra när jag 
    ser på film...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar