tisdag 8 mars 2016

Vänner ❤️

   I en dels huvuden är allt lika enkelt
    och självklart❤️




   En del är jämt like knäppe i hövve❤️

    Sen har vi en av de absolut mest
    omtänksamma,fantasirika och som 
     alltid har en i tankarna på ett eller 
     annat sätt..

    Denna är en av de bästa!Han är 
     dessutom min LittleB ❤️
    Nu är det dags!Nu ska vi åka båt
    som en tokig!!!

    Och hon som ofta tänker på mig 
    samtidigt som jag tänker på henne❤️

Jag är så lyckligt lottat som har er!
I morgon bär det av mot huvudstaden.Har varit på avd 79 i dag och jobbat.Intressant,roligt och full fart!En får sannerligen vara med och greja med mycket.Men visst tog det nån timme innan paniken släppte.Vart och med  vem ska jag börja?Latin...Tjoho!Andas!Du har läst detta,tänk! Att komma till en avdelning och få ett gäng "egna" patienter och hålla ordning på är verkligen roligt!Och så hade jag en bra sköterska och andra usker som man kunde fråga om man undrade nåt.Att de varierar så i ålder och sjukdommar är också intressant.Fast man blir gött sliten...Kom hem och åt sen somna jag till 19.Tur att jag kan göra så.Nu ska jag hämta Snidde,sista kvällen framför tvn på ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar