onsdag 23 mars 2016

Coooooper!

I dag har jag gjort något jag skulle ha gjort för två år sen.
Jag åkte hem till Denise och Fredrik i Årjäng och hälsade på.Vi har pratat på att ses och titta på kort från Miamiresan och hälsa på katten som de köpt.
Till slut blev det av!Vi tittade bara på ett kort,men vi hann mycket annat.Fika,prata skit,se på Minionerna och klämma,känna och dra i katten❤️
Han heter Cooper och är en Bengalkatt.Jag vill ha en,men aldrig träffat någon.Men i dag fick jag göra det.Han kan sitt,ligg,tass,rulla runt och så hoppar han upp på en hylla och går in och lägger sig i sin bädd om Denise säger till honom.
Han var sannerligen ett rejält muskelknippe som satt med framtassarna på bordet och lyssnade på allt som vi sa.Han har otroligt fina ögon och är tung som blyyyy!!!!
Det var kul och åka dit och hälsa på!

I morgon är det examen..Och direkt efter ska jag till räknestugan.Fyfan!Men ska jag någon gång söka vidare,så måste jag läsa matte.Gud hjälpe mig!



    Minnen❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar