måndag 21 mars 2016

Gött!

I dag var vi i skolan så alla fick redovisa sina examensarbeten.Det var roligt,intressant och faktiskt väldigt känslosamt.Många av oss har gått eller går just nu igenom en del riktig svåra saker.Att då få se hur de ändå klarar att slita för att andra människor ska må bra är så otroligt stort och väldigt vackert.Där finns inga martyrer eller offerkoftor,där finns styrka,vilja att förändra och förändras.Jag är glad att jag fått gått i samma klass som dessa människor.
Och på torsdag ska vi skiljas åt...
Jag kramade om min lärare Helena Söderholm i dag.Hon sa:"Lycka till!Gå nu ner till Gunvor på studievägledninga."
Det värmde,det gjorde mig säkert 2 cm längre och jag vart väldigt glad.

Nu ska man "bara" jobba..Kommer bli märkligt.Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert starta på nåt nytt.Ska bara njuta av det här nu en stund.
I afta har jag och pöjjkera bara legat nerbäddade framför tvn.Fan va gött!!
Käkat vattenmelon och tittat på tvn..


    Så vackert skrivet.Men nog brast
    hjärtat när jag tänker på den 
    mamman som aldrig fick uppleva
    detta❤️
    Sedan gläds jag så åt en vän som
    snart ska få sitt första barn och 
    kommer få uppleva det här❤️

   Klart!

    Dricker ingen dricka,försöker ge 
    f-n i och äta så mycket skräp...
   Inte helt lätt...

    Den här människan som ritat detta,
    har verkligen fångat hur jag upplever 
    att mina vänner behandlar mig.
   Och sen känns det lite som att det 
   är jag och LittleB på kortet❤️Jag ska
    rama in det och ställa det hos Ähhva



Maria Andersdotter heter konstnären❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar