onsdag 9 mars 2016

Svinkallt Stockholm

Banne mäjj varre kallt här!Men ingen snö.Det är gött,ingen halka.Tåget var bara en kvart försenat.Bra jobbat SJ!
Jag tog en promenad från Centralstationen till vandrarhemmet.Höll på att frysa ihjäl,men det var gött och få röra på sig och vara utomhus en stund.
Vandrarhemmet är faktiskt riktigt trevligt.Små rum,men med egen dusch och toa,rent skön säng och tv så är det perfekt i mina ögon.
Ligger högst upp i våningssängen,så klart för att man ser tvn bäst härifrån.
Fast hur jag ska ta mig ner i morgon bitti,det vet jag inte...Men det är då det.Får väl ramla ner om kroppen gör för ont.
Gick och åt,köpte lite godis och har tillbringat kvällen framför tvn.Gött!
I morgon kommer resten av gänget.Jag känner att detta var bra.Att åka ner dagen innan.Jag är svintrött nu.Ska bli gött och sova.


    Kvällsmaten

    Efterrätt.

    The golden shower!

    Ödets ironi...Min säng är precis 
    brevid fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar