lördag 2 april 2016

Till Linda ❤️

Tack för i dag!Tack för skratt,tårar,skjuts och för vår nyvunne "vän" bajsvakaren.
Hav nu ikke dåligt samvete,må heller inte dåligt.Jag hade lite agg mot den lille fan från början,vilket jag förklarade :) Och sannerligen såg jag hur du baklänges for på stolen på Melkers:) 
Var även aktsam då du skall ut och köra bil så att du ikke fastnar i handbromsen.Jag kan inte rädda dig om jag inte är med dig.. Hahaha!!!Vad en timme i hop kan göra!

Jag har även hunnit med brunch på Statt med en gäng ur klassen och två av våra lärare.Mysigt och ses igen.Sen bar det av mot Karlstad och Nöjesfabriken.Jag trodde på riktigt att jag skulle orka mer,men kroppen sa nej på den.Så är det ibland.Jag trotsar inte,den vinner alltid.
Jag hinner gå ut och kalasa!!!Jag hade roligt innan kroppen "geck å la sig".Jag är nöjd ❤️
Fan,fast jobb...




    Lånad bild av carerescuetexas.
    Vilken näsa❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar