torsdag 25 februari 2016

Kalas hos hjärtan❤️

I dag har jag vart på jobbet 11-15.Välldans bra arbetstid må jag säga!Sen var jag och hämtade min vän.Hon var trött så det blev ingen ridning.Åkte då vidare hem till fam Frodlund/Thenman.Alva fyllde i tisdags och Joel fyller om ett par veckor,så bägge hade kalas i dag.
Jag hittade en så fruktansvärt hemsk tröja på Kappahl.Köpte den till Alva och gav henne i dag.
Sa att jag var totalt införstådd med att kläder var viktigt och att jag hittat den coolaste discotröjan EVER!!
Alva öppnade och såg tröjan...
Hon kämpade verkligen för att se glad och tacksam ut,men jag orkade inte hålla mig..
Och då bröt ongen i hop totalt,vi skrattade så vi nästan fes.Kan ha varit det roligaste på en bra stönn.
Hon fick såklart en "riktig" present också.



    Här kämpar hon tappert va glad ...

    Sen ser jag hur hon börjar fatta att 
    detta är ett uselt Ellisskämt.

    Och då barkade det❤️Antar att jag 
    kommer få faAn för det här en dag..

    Dollerompen❤️ 7 år om ett gäng 
    dagar!!

   Länge sen man såg Alva så snygg!


   Nästa fredag är du i Thailand älskade 
    vän!Jag är så glad för din skull❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar