måndag 1 februari 2016

Räzerdagar

Dagarna går fort,åt helvete för fort!Praktiken har nått halvtid,jag stooortrivs på ortopeden!Men snart ska man sluta.Detta tycker jag är väldigt tråkigt...Får lite panik också,om lite drygt en månad ska vi kunna stå på egna ben.Jag blir rädd,är man verkligen flygfärdig?Jag känner mig trygg i mitt arbete på BC,men på sjukhuset känner man sej helt grön ibland..
Alltså man fattar en del,gör säkert rätt i bland,men sen grönner en att om en är på rätt ställe.Fast den rädslan känner nog de flesta.Camilla som handledde mig i söndags sa nåt bra.
Att jag skulle söka mig till olika avdelningar och mottagningar så att jag får fylla min ryggsäck med erfarenhet.Och när den är full så kunde jag komma tillbaka till dom och då skulle jobbet där kännas "lugnare",då har man mer med sig och känner sig trygg.
På söndag har jag slagit på stort och sökt semester!Då ska jag prata och se den jag lever med❤️För det är det dåligt med nu för tiden.

    Lite kattvakt har jag varit under helgen 
   Myskofiiiis❤️


    And we had our moments❤️

    Sen åkte jag hem till nästa göbbe❤️

    Som läker som han ska.

    Lång dag som avslutades i 
    pyjamas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar