måndag 22 februari 2016

Varg

Det har varit folk här som konstaterat att det varit två vargar här,förhoppningsvis bara på besök.
Man går rätt fort mellan bilen och ytterdörren när man kommer hem på kvällen.
Jag har börjat på examensarbetet och tänker försöka lägga på ett kol för att bli klar.
Vi har haft tråkigheter i familjen så jag har gått på sparlåga ett par dagar.

Snidde har två stygn kvar efter operationen.De skulle försvinna av sig själv,men de här sitter som berg.Har försökt få bort dem,men de sitter som sagt...
I morgon fyller en tjej år.Någon jag älskar väldigt mycket.Hoppas du får en underbar dag älskade Alva!

    En litta fliiiis som kikade upp under 
    bordet❤️

   När jag var i Thailand skickade hon 
   kram!

   Sen skulle hon ha manikyr...

   Vi har även provat saker i datorn...

   Och ungefär så här ser den "lilla" ut 
   nu.Antar att hon snart växer om mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar