torsdag 31 december 2015

Hej då 2015!

   Vi åkte till Los Angeles för att fira nyår
    och göra en massa sköjj i slutet på
    2014.
   
    Vi träffade nya vänner när vi sa adjö
    till 2014.Jag fick magknip och fes lite  
    diskret...Jag förpestade hela "House 
    of blues",folk började hålla för näsan.
    titta sig omkring och svor att det 
    stank.Själv skrattade jag som en 
    tokig,fick ögonkontakt med David 
    som pekade och skrek direkt:
    "Detta va du iallafall!!"Odäh!
    Happy New Year Hollywood!!

    I februari bar det av till Oslo med 
    Niklas för att se Slipknot!


    En helg spenderades i Strömstad 
    med underbara Anki.Som vi skrattade,
    badade och åt.Själavård!

    Vincent gick bort och detta resulterade 
    i en resa till Paris och en minnesgadd
    på högerarmen av Jaime Schene
    från Los Angeles.

    Sen åkte jag hem och "vart mä stöge".
   Hade spanat på den i flera år,men inte 
   riktigt vågat köpa.Men bestämde mig 
    i april,ringde mäklaren och tjong så 
   vart det mitt.Eller Nordea äger rätt 
    mycket än så länge:)

    Tillbaka till Oslo med Sara och Niklas
    i juni för att se Foo Fighters!!!!
    Jag grät,skrattade,fes,hickade och 
    tappade hakan.Så där som det blir
    när en dröm blir verklighet.

    En månad senare var jag och hälsade
    på LittleB.Vi var och såg Gojira och 
    drog ett varv i spöregnet i storstan.

   Juli kom och vi åkte till Eskilstuna för 
    att fira pappa och se LittleS och 
    Rickards nya hus.

    Sandra fyllde 20,så vi var på kalas 
    i Boda.

   Denna och hennes familj har man 
    fått njutit av för sällan....

    Semester med göbben!Så ovanligt,
    roligt!

   Lindas möhippa hann jag med..
   I allafall ett par timmar ❤️

    Det blev en tur till NY.Ville prova att 
    resa själv,hade dock den bästa 
    "back upen" i samma stad ett par 
    dagar.

   Har varit lite mer hos Hanna och Ida i 
   år.Bägges kalas fick jag vara med på.
    Var ledig och kunde dra dit.

    New York!!!!❤️

    Sen blev det höst.LittleB kom och vi
    körde en hotellnatt,cider och både 
    Wasp och Danko Jones på två dar.

    Startade med nya mediciner.Har tyvärr
    inte så mycket verkan än...

   Hanna började spela i "Brassgänget".

    Näst sista dagen i år var det kalas för 
    henne.

Jag har även hunnit sett Turbonegro,gått i skolan,jobbat,träffat den viktigaste lilla
människan i världen och jobbat.Tycker nog jag fått ut mycket av 2015.
Tack för i år alla!❤️ Nu ska jag sova,jobb tidigt i morgonbitti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar