onsdag 6 januari 2016

Äntligen fick vi till det!!!

Vi har planerat och försökt,äntligen så fick vi tid över till oss:)Jag,Jennifer och Tut-Rut❤️ T-man saknades,han jobbade.
Hämtade henne på sjukhuset och så tänkte vi gå på Nordells.Men det sket sig,dom stängde fyra för att det var röd dag i dag.
Men vi åkte till Ica och handlade fika i stället.Äntligen stängde jag av snåltarmen och köpte en räkbakelse i charken.Har varit sugen på en sån länge.Vi konstaterade att vi skulle köpt 3...Di va bra goe.
Mycket tjat,fika och julklappsöppnande blev det.Vi är båda överens om att vi vill tillbaka till USA.Gärna en sväng till Hawaii också.Sen grönner man på Nashville och New Orleans.Men där är det tydligen hög kriminalitet,så Jennifer är lite tveksam.Hon är ju den som tänker lite...
Tomayyos vill till LA igen,jag med!!
Hus med pool hade varit gött,så man kan  slappa ordentligt.
Fast nu är det inte så enkelt och ta sig i väg.Alla jobbar.Förra gången var vi studenter hela högen och kunde jobba undan lite innan och via nätet när man var där.Eller Jennifer var den enda som faktiskt gjorde nåt.Bägge gjorde uppgifter när vi kom hem,man ska inte det.Hjärnan fungerar inte.Fyfan va dåligt det gick,hahaha!!!!

I morgon ska jag jobba efter att ha varit ledig i tre dagar.Ska bli roligt,jag blir lite rastlös.Gärna ledig i två dagar,men tre är för mycket.Men nu blir det mycket.Ska jobba mina timmar,sen två dagar extra åt Marry,en dag i skolan och sen rullar det på med praktiken.Jösses,jag undrar att hur jag ska få i hop detta...Men det är 4 veckor av mitt liv,sen är det klart!Bara och stålsätta sig,äta som en tokig och vila så fort man får tillfälle.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar