lördag 19 december 2015

Julklappar och 11-års kalas

Åkte till Charlottenberg på förmiddagen för att handla de sista julklapparna.Eller jag köpte en i år.Till morsan eftersom jag efter 8 timmars jobb ska dit och äta julmat på julafton.
Mattias skulle handla lite,men jag tror det blev mest till oss själva.Jag köpte sååå roliga saker...En styck brandsläckare,brytbladsknivar,en fleecetröja och ha på jobbet och en spade.Bara bra och ha saker.
Jag köpte ju även födelsedagspresenter till Ida och Hanna som hade kalas i dag.
På eftermiddagen bar det av mot Nerstugevägen.Efter kalaset åkte Anki och Salle på julbord i Karlstad,jag stannade hos tjejerna och mormor Gittan❤️
Tänk om man inte haft henne i tonåren..Och Anki såklart.Satt och tänkte på det när jag var där.Precis då kom Anki och sa till mej att gå ner och fixa så att Ida skulle bli på bättre humör.Hon var  arg för att mamma och pappa skulle åka på julbord."Här har du din nya mamma för i kväll Ida."
"Nu ropar du mamma,så kommer Ellis,funkar lika bra som mej,hejdå"

Hon är så jävla rolig!!!Men jag och tjejerna har haft skitkul.Gissat och ritat,gömt granen,kurragömma,ätit tårta och druckit dricka och käkat godis.

   
    Pepparkakshus 


    Fundersam Ida



    Katten hittade presenten ❤️😀



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar