tisdag 8 december 2015

40-fest och ett tomt huvud

Jag har varit på kalas!I Rackstad närmare bestämt.Vi har firat Carlsson, som faktiskt heter Bergqvist nu för tiden.Maten var magisk!Lundevall hade gjort buffé.Funderar skarpt på att gifta mig med henne också.Allt var väldigt genomtänkt och man märkte att fokus faktiskt låg lika mycket på gästerna som födelsedagsbarnet.Så likt Carlsson❤️
Jag har aldrig varit på en fest nykter och inte velat åka hem.Men så var det i lördags.Många man tycker om var där,och en del nya ansikten som jag är glad att jag träffade.Skrattade så jag höll på och ramla av stolen ibland.Vi hade alla ett hemligt uppdrag,och en del gjorde det så otroligt roligt!
Tack Linda!Ännu ett underbart minne att stoppa in i hjärtat❤️

På jobbet är det....   Ja,sen lite ???? 
Och vidare till zzzzznark!!Hoppas det rätar på sig snart...Jag känner mig tom i huvudet...

I morgon ska det göras klart i skolan,för den här veckan.Sen på kvällen är det julbord.Som det ska ätas!Lovade ju iof Åse att dra ner på socker och glutenintag,detta för att se om det kan hjälpa mot mina inflamationer.Ska försöka ringa ssk och fråga om mina provsvar.
Orkar inte vänta till på fredag.Fan,tänk om inte blodsockret ligger som det ska..
Hoppas på positiva svar i morgon.


   En del av dukningen var kort och annat
   trevligt.

   Försökte ta kort,de flesta blev usla som
   synes...

   Slit lönar sig!Nu hoppas jag orken 
    räcker hela vägen till slutet...Jag 
    glömde dock skriva om binjuren 
    och hur den funkar.Shit happens and 
    then you bare kompletterar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar