fredag 4 september 2015

Tillbaks till rutinerna.

Nu börjar jag få lite ordning och struktur på mitt liv igen.Har börjat på både sjukgymnastik och arbetsterapi.Jag måste göra det jag kan för att förhindra förloppet i min sjukdom.Jag har även världens bästa sjukgymnast som ställer upp i alla lägen!
Det blev en timmes massage hos Ulrika också, även det en väldigt duktig människa.Hon fixade med muskelknutar och knödde så det kändes som en var full ibland,hahahaha!!

Ridningen drog i gång i går, fast nu ska vi rida på torsdagar.Trodde jag skulle ha mer träningsvärk i dag, var helt sjöblöt av svett när jag "rann" av denna stackars hästen i går :) Kondisen är inte vad den var för ett par månader sedan.Fast nu när sjukdomen är så aktiv så blir det slitsamt.
Har varit och hälsat på lille Rut-tut och tvångspussat henne i vanlig ordning.Nästan så jag gjorde det på Jennifer också, jag har saknat henne!!!Och det är fan inte lätt och träffas så ofta som förr nu när bägge jobbar....Suck

Jag sa att jag saknat Agneteberg och det verkar som Gunilla hörde mej.Hon ringde och frågade om jag kunde ta en dagtur och det gjorde jag såklart.Fy va sliten jag var sen!Allt blir som nytt igen,och man måste fokusera på ett helt annat sätt än när man är någonstans där man är van.
Men hur som helst så vart det en bra dag med roliga människor och fint väder.

Var även på servicehuset på Hamngatan en kväll.Ett hus med tre våningar...Trappor... Blev en del ben och rumpträning den kvällen.Men jag fick gå med bra personal som styrde mej rätt.Ska tillbaka till Agneteberg i morgon och Hamngatan på söndag.

I dag är det Ähhvas födelsedag.Hon skulle ha fyllt 33 år i dag, hon är så enormt saknad.Det har gått över tre år sedan hon gick bort. Jag trodde det skulle bli lättare med tiden, men jag saknar henne och tänker på henne varje dag.Varje dag.
Ska åka till graven med de vackraste rosor jag kan hitta och tända ett ljus sen i eftermiddag.Det är en slitsam dag i dag för många.


    Denna man...


    Fick vykort efter sommarvikariatet :)

    Katter ❤️❤️❤️❤️❤️

    Jennifer fick sy en tröja till Tut-Rut 
    efter kastreringen❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar