söndag 13 september 2015

Ett dygn i Stockholm

Så var man hemma i egen säng igen efter ett intensivt dygn i Stockholm.Det har åkts tåg,tunnelbana,ätits en massa gott,sett Minionerna på bio och The Fooo i Globen.
Vi hann även se Louise Hoffsten och Peter Jide.

The Fooo hade sålt ut Globen och jag trodde jag skulle bli döv när alla dessa tjejer gallskrek mest hela tiden.Det var nästan så att taket blåste av.Min vän var överlycklig och skrek sig hes hon med såklart.
Det var roligt att man fick följa med och se dem.Inte riktigt vad jag lyssna på annars,men hur kan man inte bli glad av att se så många ungar bli så galet glada!!

Jag kommer faktiskt i håg hur jäddra lycklig jag var när jag fick se Europe i ishallen i Skellefteå 84 eller om det var 85.Ett minne för livet❤️ 

   Försöker se på Beck...

    Skanstulls vandrarhem

    Någon kalasaffär på söder

   Här fanns mycket roligt:) Precis allt
   man tror man behöver,men aldrig 
   kommer använda

    Tuggummi.Tänkte direkt på Martin...

    Och en styck svullen och Inflamerad 
    fotled...Jävla sjukdom detta,och inte
    ett dugg kan jag göra åt det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar