söndag 20 september 2015

Snart på väg hem

Jag kan nog vara en av de tröttaste i världen.Men nöjd,tacksam och glad!Jag har sett så jäddra mycket,träffat så mycket folk,ätit enorma mängder "junkfood",och shoppat för lite tror jag.

De andra gångerna man varit här har man åkt hem med 23kilo nya kläder och annat som man handlat.Den här gången åker jag hem med 2 par jeans,schampoo,balsam och lite nya underkläder...Och pengar kvar! 
Antagligen för att jag inte orkat springa omkring så mycket som förr,kroppen är sämre.Sen vet jag liksom inte vad jag ska köpa.Jag bytte boende sista natten.
Jag stog verkligen inte ut och behövde ett fräscht ställe och vila på.
Så i natt har jag sovit på hotel Edison,mitt på Times Square.Önskar man hade haft råd att bott här hela veckan,allt är så nära  härifrån.
Men betala 20.000:- för ett hotellrum?!!Nej,det funkar inte.
I dag bär det av hem igen,till pöjjkera!!!!Jag ska klämma i hop dom bägge två och knö ner dom i sängen.
Mattias tyckte det skulle bli gött att jag kommer hem.Snidde går omkring och ger ifrån sig avgrundsvrål mest hela tiden.
Jag känner likadant❤️


   Gick guidad tur här inne.Vilket ställe!


    Cyklade runt i två timmar i Cental 
    Park,underbart att få vila öronen från 
    sirener,trafik och väsen.

    Och hur många sånna här har jag ätit?
    Vet inte...3 dollar=lycka för en fattig 
    turist.Och gött som faAn!

    Duschen på det förra stället....

   Gick vilse som vanligt,gick ut.Som 
    de andra gångerna.Vill tycka om 
    Macys,men nej...

   Här bodde man betydligt bättre!!!För 
    nästan samma peng.Bokar man i 
    sista minuten så blir det billigt.


    Gårdagens kvällsmat❤️

   I bland hade man till och med bild
   på tvn där borta...

   Fötterna fastnade i golvet,så jag la en 
    handduk som matta.Aldrig mer 
    kommer jag bo på det här stället.
    Men det gick ett par nätter iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar