onsdag 9 september 2015

En dag i döttevik

Försov mej och missade därmed chansen att träffa Kåre med familj...Så kan det gå.Men jag var uppe runt 4 och drack té och åt alvedon,så det var väl antagligen därför det blev en ofrivillig sovmorgon.Nu har så det efterlängtade modemet kommit så man kan se nyheterna när man vaknar:)
Efter det väckte jag Frutt så vi kunde gå ner och käka frukost.
Ankis minsta var hemma från skolan i dag för att hon var förskyld så jag passade på att åka dit och umgås.Vi sydde även på de patchar jag fått av andra kapitel på min kutte.Eller vi...
Hanna fick lägga dom som hon tyckte att de skulle sitta och Anki sydde fast dom.Jag minglade med katterna och drack té.
Hanna ska gå med i Turbojugend när hon blir nog gammal och vart så pepp så hon klippte av armarna på en jeansskjorta så hon skulle bli "som mig".Va go väl!Tant Ellis får fixa lite coola märken som hon kan få ditsydda.
Ida (Ankis andra dotter) tog en titt på mina tapeter i hallen och ville ha likadana .Anki tyckte det va fränt,får se va pappa Sahlström tycker om det:)

I dag fyller även världens bästa Fia år!!
Grattis käre vän❤️

   
    Gosan❤️


    Sjuklingarna höll till i soffan

    Coolingen❤️


    Fias favookort.Fyfan,vi ser inte kloka
    ut...Men det är vi ju heller inte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar