måndag 14 september 2015

New York!!

En är inte klok...Utan nästan någon reskassa och ensam hoppade jag så på flyget till NY i morse.
Hade resfeber/ångest så armarna frös till is i omgångar på väg till Gardemoen.
Men förfan,jag kom ombord och nu är jag här.Totalt kringkring i huvudet,inte en susning och orka lokalisera mig har jag iallafall hittat vandrarhemmet jag ska bo på.
På grund av rådande ekonomisitutaion så har jag tydligen bokat ett riktigt sunkigt rum på 225 West 47th street.
Men det skiter jag i.Jag är här och har annat än och göra än och vara på rummet.Känns inte kul och betala 2-3000:-/natt för att bo finare heller.
Bättre och göra en massa som ger minnen i stället.

Men nu får det bli sängen,har varit uppe sen 5 så jag behöver sova,och raka benen ser jag....


    Vädret!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar