måndag 7 september 2015

Snart Stockholm..

Trodde att jag skulle bli ledig i dag, men dom ringde från Bemanningen och ville att jag skulle åka till Solberga och jobba i kväll.Jag var i Agneteberg i lördags och det var verkligen jättekul.Fick jobba med två Anna-Karin och det flöt faktiskt på rätt bra.Visst, det går undan där, men i lördags kände jag faktiskt ingen stress.
I går hamnade jag på Hamngatan och fick jobba med Ankis svägerska :) Kvällen vart bra även där och på hemvägen fick det åka med en pizza.Inte hann jag med att dra ur modemet heller när det åskande så jag är utan tv....Dret!Men Telia skulle skicka ett modem direkt och fyllde på med en massa surf på min mobil så att jag kan plugga i lugn och ro och streama lite.Gött!!
Hade enorm träningsvärk efter första ridlektionen...Känns faktiskt än.
Och på torsdag är det dags att kravla sig upp igen och det ska bli roligt.Sen väntar ett dygn i Stockholm lördag till söndag.

Ska dit via jobbet med en vän och vi ska se "The Foo" på Globen.Kommer nog bli rätt fränt.Antar att jag får köra med både öronproppar och hörselskydd.Dom tjejerna lär skrika en del som går dit...Sen ska vi på VasaMuseét och lite mer saker.Hoppas vädret blir bra.

Gjorde klart det sista i Hälsopedagogiken i går, fan den sista uppgiften var verkligen tråååkig.Och då får jag så svårt att fokusera och få nåt gjort.Jag bara dagdrömmer i väg, frustar, äter, suckar och tror att jag ska dö av tristess.Men jag delade upp uppgiften i tre delar och i går i sista sekunden lämnade jag in den.Så nu börjar väntan på att få betyg i det ämnet.Jag tror dock att det bara är två eller tre kurser kvar nu.Fan va gött!!Vi börjar äldres hälsa och livskvalité på fredag,hoppas den är aningen roligare.


   Så lik Snidde❤️


    Uhhhh vecken goooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar