måndag 3 november 2014

Vakna mitt i natten

Kroppen gör ont,så jag är vaken nu mitt i natten.Kan vara vädret,snön är på ingång och det ska bli kallare.Men jag ska inte klaga.Jag har fått bra länge nu.Har jobbat,ridit och varit väldigt aktiv,och jag är så glad för detta!!!!
Ringde försäkringskassan och hörde efter om jag kunde jobba så mycket som jag gör.Tydligen är reglerna så att det är möjligt.Men det känns alltid bäst att kolla vad som gäller.
Klar i medicinkursen är jag också.Tråkigt,kursen var väldigt intressant.Men det nu börjar en ny,special pedagogik tror jag.Blir säkert kul det med.Jobbade på allhelgona,men det var slitsamt ändå,men jag jobbade med bra människor hela dagen så jag visste att skulle det bli för jobbigt så hade jag säkert fått vara ifred några minuter och lätta på trycket.Alldeles för mycket prat om ljuständning och bortgångna.Jag saknar henne❤️ Nåt så fruktansvärt.
Och sen denna andra kärringa som är någonstans där snowboardbackarna är som bäst,after ski och vackra gossar omger henne❤️Det är jobbigt.
Men nu är det över för den här gången.Hann träffa LittleB några timmar innan han åkte hem.Får köpa en tågbiljett och dra dit en helg.Var och red i går.Gick skitkasst,red en jätteduktig dressyrhäst och klarade knappt och vända snett igenom,han va bra sleten å❤️Då fick jag ett spö av Maria...Och tänk när hon skulle ge mej det:) Då var Baron en vääääldigt snabb häst,Hahahaha!!!!
Jag kommer väl lära mej till slut.Roligt är det iallafall.Och jag gillar sällskapet jag rider med också.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar