torsdag 6 november 2014

Möratrött

Denna Kallstaresa verkar att ha vart väldigt slitsam:) Vaknade inte förns efter 10!!Men det va gött!Frutt var förstås och bet mej i näsan och i ögonbrynet tidigare på morgonen.
Tänk om han kunde sluta med det!Men han ska väl vara go antar jag,och så är det väl tomt i matskålen.Får be Mattias hälla upp 3-4 påsar mat innan han åker så kanske lille Frutten höller fre på säh.
Satt framför datorn och lyssnade på radion och då kom det nån låt som heter "Zombie" och då fick jag ont i hjärtat och allt hår reste sej på armarna.Tänkte att Ähhva nog hade tyckt om den.Chattade med Jennifer och skrev att den skulle varit bättre om den varit mer punkig och skitig,typ Rancid.Ähhva älskade Rancid så jag satte på "Ruby Soho".
Men det var nog fel dag för det...Det bara knöt sej i bröstet och jag såg henne framför mej när hon dansade i sina trasiga strumpbyxor,rutiga kjol och det där halsbandet med dagbokslås som  hon ofta hade på sej.Hennes målade naglar,spretiga långa fingrar och underbara leende.Hur hon brukade titta på mej med sina stora blå ögon och hur hon luktade...Jag grät så jag trodde hela jag skulle gå sönder.
Då var det skönt att ha kära Bapis som stöttade så jag kunde må lite bättre.
Mitt i allt detta skulle jag ju i väg på massage..Men jag åkte och hon som masserar är så go:)Hon log och sa att det varken var några problem att jag var 10 minuter sen eller såg ut som ett vrak.
Det blir så ibland.Dom säjer att sorg är som pink.Det kommer ut vare sej en vill eller inte.Och tyvärr får vi alla gå igenom det någon gång i livet.Efter massagen bestämde jag mej för att köpa nåt och äta.Gick till City och vart jämt förvånad när jag såg att man nu får betala 77:-för en bakpotatis!Hade det vart Statt hade jag väl förstått,men City??Höjt från 69:- till 77:- på bara några månader.Fick bli en ostfralla istället.Kan för fan inte betala nästan 80 spänn för en jäddra potät!Det är inte okej!Nu ligger bägge grabbarna i sängen❤️❤️❤️❤️
Kommer somna gött i kväll.


   Blev en timmes gosande med Fokus
    innan röntgen❤️

    Goe pälsklingarna som håller mej 
    sällskap och ger mej värme.Dom tar 
    även med en hel del grus:)

            ❤️ vackraste av dom alla❤️
    Hoppas det stämmer det vi trodde,
   "What goes around,comes around"
   Eller vår egen översättning: All skit och
   misär du kastar framför dej,får du i 
   bakhövve fortare än du anar så ru 
   stuper mä ansiktet rätt ner i dreten"
   Jajjemänn,vi kunde att va filosofiska
    och bra påhittiga❤️
 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar