fredag 14 november 2014

Heldag i skolan

I dag avslutade vi medicinkursen.Fick lära oss om diabetes och ta blodtryck.Fick även ta blodsocker på varandra.Jessica tog på mej och det gick jäääämt görbra!
Sen skulle jag ta på henne.Gick inte lika bra...Torkade av fingret med sprit,dit med apparaturen och precis när jag trycker så halkar jag i spriten på fingret så jag fick inte i nålen ordentligt och rispade lite på ytan på fingret.Så kan det gå,en ska passa sej för denna spriten:)
På lunchen var jag hos Roger och fick lyssna på lite mer musik som han gjort.Gött gung i den låten:)
Eftermiddagen startade vi specialpedagogik,kommer bli intressant.Inte så många uppgifter heller.Ska bli gött och bara ha dom nu till jul.Sen fick jag reda på att jag går i samma klass som Christian Nilssons syster:)Världen är så liten ibland:)
Och hon är precis lika gooo som Christian och Erica❤️
Jag vill åka till USA NUUUUUU!!!!
Det kommer bli så roligt!Vi ska äta,köra vilse,köpa billiga drinkar,äta dyrt på nyår i Las Vegas,Tomajjas ska tattuvrera säjj,vi ska på "Sur" hon i housewifes i BeverlyHills resturang,köpa för mycket kläder,äta igen,få fotsvett,bli fulla på Rainbow,komma i håg och plugga,få jetlag och en massa,massa mer!!!!Lite drygt 40 dagar kvar....


    Lelle goe flecka❤️

    Så rasen på denna "puckel" som 
    aldrig verkar försvinna,ont gör det å!
    Att en så liten grej kan göra så ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar