onsdag 5 november 2014

Kallsta!

I dag drog jag och Bapis till Karlstad.Riktigt roligt att vi äntligen fick till en heldag i hop.Fast bägge har slitit ont i skolan och hon har precis haft en stor tenta och jag prov så vi va bra sletna när vi åkte i morse.
Höger hand var ganska skrot och svullen så vi fick börja med Apoteket så jag fick hämta ut Enbrel.Sen vart det kaffe och muffins på Expressohouse.Vi rände runt och köpte adapter så vi kan ladda mobiler och sånt i USA,jag och Tomajjas behövde nya laddare till mobilen och julklapp till Emelie och min kära Sohlstråle blev det också.
Hittade ett jättefint armband på Smycka
med döskallar å kors,men jag tyckte inte jag hade råd med det nu.
Lunch blev det på Max och sen bar det av hemåt för att packa träningskläder och fylla i blanketter till Försäkringskassan.Då låna Bapis datorn och fick där reda på att hon fått VG på tentan!!!!Whohooo!!!!
Fan va bra jobbat!!! I morgon ska jag till Ulrika på massage och sen röntga fötter och händer.Fasar lite för dom plåtarna...
Fast en riktigt positiva sak var att när vi åkte hem så var min högerhand återställd!Heja Enbrel!!!!Den verkar funka bra!Har jag tur (eller rättare sagt mitt resesällskap) så kanske jag klarar Los Angeles utan kortison.Jag tar med för säkerhets skull,men jag blir att väldigt speedad och lite för snabb på kortison.Inte så kul för dom som vart med.Di ä bra trötte på å bare se bakhövve på mäjj.
Tack för en trevlig dag Bapis❤️


    Fint kort på fina pojkar❤️Frutt och 
    LittleB

  Finns bara ett ord för detta:KÄRLEK❤️

    Pavarotti (Rex the snoskatt)skulle 
    fyllt 20 i går.En väldigt härlig göbbe
    som tyvärr lämnat sin familj som
    älskade honom högt❤️

   Två av tjejerna på partyt förra fredan.
   Fröken Ida Sahlström

    Denna fatta inte jag,så Salle fick 
    förklara.Ida hade fixat en rolig 
    tipspromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar