torsdag 13 november 2014

Wacken 2012

I dag har jag fixat leg på bemanningscentralen,fick även i väg kort till transportstyrelsen:)Tog med Mattias på lite julklappshopping så nu är jag snart klar med mitt.
Ringde läkaren och fick svar på röntgenbilderna.Allt såg bra ut,i vänster fot finns det skador i men fingrar och handleder har inga skador.Yei!!!!Sen frågade han när jag bröt fotleden.Jag fattade inte ett dugg vad han pratade om,sa att jag minsann inte hade brutit nån fot inte.
Det har du visst,sa han bestämt.Jag ser ju att du har en läkt fraktur i höger fotled.
Men sen kom jag på att jag var ju för fan på festival i Tyskland 2012,på Wacken och där kom det en full tysk och knuffade till mej,inte elakt menat men jag trampade snett och kommer i håg att det gjorde så ont så jag trodde jag skulle svimma.
Men jag gick bort till tältet och fick den lindad av en trevlig kille som faktisk sa att jag borde gå till sjukstöga,men det ville inte jag.Sen gick jag upp till våran husbil och låg där hela kvällen,jag kunde ju liksom inte gå.Vi åkte hem och jag vet att jag gick på foten men att det gjorde fruktansvärt ont.
Men jag är ganska smärttolerant.Utbult sa att jag borde bli bättre på att söka vård.När jag då sa att jag haft ont i en handled sen september så drog han en djup suck och sa att han skulle ordna en tid så fort som möjligt,och att jag inte fick vänta så länge med att få hjälp....

Men nu till något roligare!Foo Fighters kommer till Sverige i juni!!!!!Hoppas,hoppas vi hinner få tag på biljetter <3
Vore så enormt stort och få se dom!


   Så här såg lilla fossingen ut 2012


    Försökte se på dokumentären med
   Foo Fighters.Frutt sa nej på den❤️


   Denna lovley lady hann jag träffa❤️

    Och jag som inte skulle färga håret 
    på ett tag vart bra sugen nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar